1.07.2023, 1.08.2023

Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z nowym regulaminem –>Regulamin-świadczenia-TELEPORAD- nowe

13.03.2020

UWAGA ‼️

z powodu wprowadzenia w marcu 2020 stanu zagrożenia epidemiologicznego, a następnie stanu epidemii w Polsce, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia w społeczeństwie oraz ochrony naszego personelu i Państwa, większość świadczeń we wszystkich zakresach udzielamy za pomocą teleporad ‼️

Rozumiemy, że niesie to określone utrudnienia. Takie działania mają tylko jeden cel: zminimalizować liczbę ofiar pandemii i zadbać o wszystkich, ograniczając do minimum zbędne ryzyko.

PROSIMY PAMIĘTAĆ ‼️

Aby teleporada była wartościowa, należy się do niej przygotować:

1.Przemyśl wcześniej problemy zdrowotne, które chcesz omówić.

2.Zadbaj by w Twoim zasięgu były dostępne:

a. opakowania leków, które stosujesz,
b. karty informacyjne z dotychczasowego leczenia, np. szpitalnego,
c. wyniki pomiarów wykonywanych w domu, np. ciśnienie, glukoza,
d. dowód osobisty,
e. kartka i długopis.

3.Bądź cierpliwy w oczekiwaniu na teleporadę.

4.Odbierz osobiście telefon od lekarza.

5.Uprzedź lekarza o kłopotach ze słuchem.

6.Prowadź rozmowę w miejscu umożliwiającym wzajemne, dobre słyszenie się.

7.Przekazuj krótkie i konkretne informacje.

Prosimy mieć świadomość, że lekarz podejmie decyzję o Państwa leczeniu i dalszym postępowaniu na podstawie tego co usłyszy przez telefon. W uzasadnionych medycznie sytuacjach lekarz zdecyduje o wizycie pacjenta w placówce.

Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z regulaminem –> Regulamin świadczenia TELEPORAD (plik DOC, 0,043 MB)

Szczegóły zmian organizacyjnych w POZ znajdziecie –> TU

2.01.2020

Teleporady w ramach POZ

Zarządzeniem Prezesa NFZ nr 177/2019/DSOZ paragraf 8 ust. 10 :
Świadczeniodawca realizujący umowę o udzielanie świadczeń w rodzaju POZ, w zakresach: lekarza POZ, pielęgniarki POZ lub położnej POZ, obowiązany jest do zapewnienia, w wymiarze nie mniejszym niż dwie godziny tygodniowo, możliwości uzyskania przez świadczeniobiorcę świadczeń udzielanych na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.

PRZYCHODNIA M-MED realizuje zarządzenie następująco:

*codziennie od poniedziałku do piątku godz. 11.00-11.30 istnieje możliwość telefonicznej konsultacji z pracownikiem medycznym przychodni pod nr tel. 71 361 12 61


* udostępniono możliwość zamawiania drogą mailową zapotrzebowania na leki stałe (według zasad zamieszczonych na stronie –>
KLIKNIJ)

Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z regulaminem –> Regulamin świadczenia TELEPORAD (plik DOC, 0,043 MB)

duże logo meditary logo strony facebooka Znany lekarz - logo Przejdź do treści strony

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close