1.07.2023, 1.08.2023
Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z nowym regulaminem –>Regulamin-świadczenia-TELEPORAD- nowe
13.03.2020
UWAGA ‼️
z powodu wprowadzenia w marcu 2020 stanu zagrożenia epidemiologicznego, a następnie stanu epidemii w Polsce, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia w społeczeństwie oraz ochrony naszego personelu i Państwa, większość świadczeń we wszystkich zakresach udzielamy za pomocą teleporad ‼️
Rozumiemy, że niesie to określone utrudnienia. Takie działania mają tylko jeden cel: zminimalizować liczbę ofiar pandemii i zadbać o wszystkich, ograniczając do minimum zbędne ryzyko.
PROSIMY PAMIĘTAĆ ‼️
Aby teleporada była wartościowa, należy się do niej przygotować:
1.Przemyśl wcześniej problemy zdrowotne, które chcesz omówić.
2.Zadbaj by w Twoim zasięgu były dostępne:
a. opakowania leków, które stosujesz,
b. karty informacyjne z dotychczasowego leczenia, np. szpitalnego,
c. wyniki pomiarów wykonywanych w domu, np. ciśnienie, glukoza,
d. dowód osobisty,
e. kartka i długopis.
3.Bądź cierpliwy w oczekiwaniu na teleporadę.
4.Odbierz osobiście telefon od lekarza.
5.Uprzedź lekarza o kłopotach ze słuchem.
6.Prowadź rozmowę w miejscu umożliwiającym wzajemne, dobre słyszenie się.
7.Przekazuj krótkie i konkretne informacje.
Prosimy mieć świadomość, że lekarz podejmie decyzję o Państwa leczeniu i dalszym postępowaniu na podstawie tego co usłyszy przez telefon. W uzasadnionych medycznie sytuacjach lekarz zdecyduje o wizycie pacjenta w placówce.
Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z regulaminem –> Regulamin świadczenia TELEPORAD (plik DOC, 0,043 MB)
Szczegóły zmian organizacyjnych w POZ znajdziecie –> TU
2.01.2020
Teleporady w ramach POZ
Zarządzeniem Prezesa NFZ nr 177/2019/DSOZ paragraf 8 ust. 10 :
Świadczeniodawca realizujący umowę o udzielanie świadczeń w rodzaju POZ, w zakresach: lekarza POZ, pielęgniarki POZ lub położnej POZ, obowiązany jest do zapewnienia, w wymiarze nie mniejszym niż dwie godziny tygodniowo, możliwości uzyskania przez świadczeniobiorcę świadczeń udzielanych na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.
PRZYCHODNIA M-MED realizuje zarządzenie następująco:
*codziennie od poniedziałku do piątku godz. 11.00-11.30 istnieje możliwość telefonicznej konsultacji z pracownikiem medycznym przychodni pod nr tel. 71 361 12 61
* udostępniono możliwość zamawiania drogą mailową zapotrzebowania na leki stałe (według zasad zamieszczonych na stronie –> KLIKNIJ)
Prosimy wszystkich Pacjentów o zapoznanie się z regulaminem –> Regulamin świadczenia TELEPORAD (plik DOC, 0,043 MB)